3 iunie 2013

       Am fost duminica la plimbare cu barca. Mai trebuie sa va spun ca este superb in aceasta perioada in Delta? Nu cred... Acum este timpul nuferilor. Este exact momentul cand sunt cei mai frumosi. Pasarile umbla doua cate doua impreuna cu puisorii. Inceputul de vara este mereu impresionant aici. De fiecare data cand scriu o postare pe acest blog am senzatia ca am prea putine cuvinte, ca sunt prea fade pentru a descrie minunatiile ce ne inconjoara asa ca mai bine va las sa va bucurati de fotografii.













       Nu uitati! Noi va asteptam cu drag oricand doriti sa va bucurati de asemenea frumusete! Delta va asteapta!

2 comentarii:

  1. Wow cat sunt de frumoase locurile astea. Imi doresc si eu , sa vad candva Delta Dunarii. M-au purtat pasii prin toata tara, dar Delta incanu am vazut-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie macar o data sa ajungi pe aici. Sunt sigura ca vei dori sa te reintorci dupa aceea.

      Ștergere