30 iunie 2013

De Sf. Petru si Pavel...

... am sarbatorit prin mers la pescuit. Vremea de ieri nu se compara cu insuportabila si urata ploaie de astazi. Am fost sa pescuim stiuca pe lacul Fortuna. Este un lac foarte frumos si mare. Am avut pentru o fractiune de secunda senzatia ca sunt la mare datorita intinderii mari de apa si a valurilor ce ne laganau barca atat de placut.
La plecare am fotografiat un vapor foarte frumos in timp ce noi eram pe mijlocul Dunarii. Este un pic intimidant cand il vezi cum trece foarte aproape de barca ta.
In rest... Aceleasi minunatii cu care v-am obisnuit deja si despre care eu nu pot vorbi deoarece sunt saraca in cuvinte (lucru care mi se intampla foarte, foarte rar)

 Codalbul este o pasare uimitoare si extrem de frumoasa. Din pacate de data aceasta nu am reusit sa o fotografiez mai de aproape, dar sper intr-o zi sa fac acest lucru.



Tiganusi

Cuib


2 comentarii:

  1. Foarte frumose pozele tale. Nu stiu cum as fi reactionat eu la trecerea vaporului foarte aproape de barca. Nu cred ca ti-am zis, mie mi-e teribil de frica de apa, as putea spune ca am chiar o fobie :( Mi-o mmai stapanesc eu din cand in cand, dar sa treaca un vapor pe langa barcuta mea...

    RăspundețiȘtergere