7 iunie 2017

La Casuta dintre Ape

          Acum ca vara ne desfata cu caldura ei din ce in ce mai mult si fara intreruperi suparatoare de ploi si vant vizitam mai des Casuta dintre Ape. Este un refugiu pescaresc, unde ne petrecem in tihna cateva zile si unde probabil vom sta mai toata vara. Asteptam cu nerabdare vacanta sa nu ne mai impiedice nimic din a sta peste noapte...zile in sir. Avem gradina, mult verde, triluri de pasari si aer curat. E liniste si aproape ca pot jura ca si timpul trece intr-un alt mod acolo, iar gandurile ti se aduna, se cern si privesti viata cu alti ochi. 
          Nu imi lipseste nici internetul, nu imi lipsesc oamenii (mai ales ei...). Asta nu inseamna totusi ca nu ne bucuram cand avem oaspeti si asta nu inseamna ca suntem rupti total de lume... civilizatie. Imi place sa ne bagam seara in pat si sa ne uitam la televizor. Dap! Avem. Nici nu stiti cate TVR-uri pot exista. :)) si cat de placut e sa adorm incercand sa urmaresc inca un episod al vreunui serial de pe un hard disk pregatit de sotul meu inainte de plecare. Nu apuc niciodata sa vad unul intreg caci aerul curat, sapa cu care curat buruienile de pe langa casa, galetile de apa carate pentru a uda gradina ma cam doboara si la cinci ma trezesc iar de parca imi e frica sa nu scap vreo bucatica de zi. Imi place sa imi beau cafeaua pe banca in fata casei cat mai de dimineata ca sa prind lumina aceea superba, mierie si sa ma bucur de roua de pe frunze.Iar tantarii nu ma deranjeaza nici dimineata si nici seara caci m-am obisnuit si stiu ca asa trebuie sa fie.   
          Mi-am propus sa fac la un moment dat un fel de jurnal al zilelor de acolo. Acum sper sa imi si iasa. Si daca ma tin de el aici vin ca sa il impartasesc cu voi si poate asa... cine stie? va fac sa va indragostiti si voi de Delta Dunarii si poate va veti hotari sa traiti o experienta de acest fel.
Va asteptam sa va bucurati alaturi de noi! ;)







Oua de corcodel













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu