16 august 2012

Ambarcaţiuni

Pentru mine, eu stând de multă vreme aici, ambarcaţiunile nu mai reprezintă o surpriză şi au devenit ceva foarte obişnuit. Însă îmi dau seama că nu este aşa cum cred de fiecare dată când avem turişti noi. La fiecare sunet de motor care se aude dinspre Dunăre îi văd alergând cu aparatul foto să prindă vaporul. :D Toată această repriză de fotografiat este însoţită de tot felul de sunete de bucurie, uimire sau de dezamăgire că nu au ajuns la timp. Am realizat că ar trebui din când în când să privesc în jurul meu cu ochii unui turist şi să fac mai multe poze.

3 comentarii:

  1. foarte frumoase, mulţumesc.
    nu am fost niciodată în Deltă, dar îmi doresc.
    până atunci, călătoresc prin blogul tă.
    o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate aceste vaporaşe trec prin faţa casei noastre.
      Nu este timpul pierdut şi cred că trebuie ca fiecare să vină aici cel puţin o dată.
      Sfârşit de săptămână cât mai frumos îţi doresc!

      Ștergere
  2. Foarte frumoase ambarcatiunile, pacat ca in Romania sunt prea putine si in general cultura vizavi de ambarcatiuni este aproape inexistenta, comparativ cu alte state care au iesire la mare si fluvii.

    RăspundețiȘtergere