4 iunie 2012

Am avut ieri o ieşire, ocazie minunată de a mai face fotografii. Ca de obicei nu pot spune altceva decât că totul este absolut fantastic. Apa este mare şi am mers prin locuri prin care nu am fost demult. În afară de faptul că peisajul este superb şi păsările cântă, miroase peste tot a mentă sălbatică. Toate simţurile sunt în alertă şi te bucuri cu totul de minunăţia ce te înconjoară. De peste tot ţâşnesc păsări cu pui şi nu ştii ce să faci mai întâi: dacă să te bucuri de ei sau să îi fotografiezi.



















4 comentarii:

  1. Aşa-i! E mai frumos în realitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un adevarat material didactic pentru clasa a IV-a:).Ne-am incantata privirile cu atatea frumuseti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur foarte mult că ţi-a fost util şi v-aţi bucurat de fotografiile mele! Purceluşii roşcaţi sunt corcituri cu mistreţi.

      Ștergere