16 mai 2011

Lebede

Ieri a fost soare si cald. De cand ne-am trezit aveam scarpinici la talpi. Tata ne-a facut bucuria de a ne duce toata ziua la plimbare cu barca. Astazi va prezint lebedele.

Sotul meu a avut rabdare si s-a apropiat cat a putut de mult de aceasta lebada. Ce-i drept, nici ea nu a fost foarte sperioasa.

Doar asa am reusit sa fac aceste poze, de care eu sunt foarte, foarte incantata. Eu am un aparat de buna calitate, insa cu 3x zoom si nu este chiar potrivit pentru a poza pasari prin Delta. :)

Pana aici a avut rabdare lebada sa stea.

Este absolut superba.


Daca vreti sa vedeti fotografiile mai mari dati click pe ele.
Va mai astept pe aici caci mai urmeaza poze dragute de la plimbarea noastra.

4 comentarii:

  1. ...clar,m-am hotarat,acesta-i un colt de rai iar lebada,mai ales acolo unde-si ia zborul este un INGER!!!Este tot ce pot sa spun,cuvintele sunt banale pt.a exprima frumusetea!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana la urma ai reusit sa comentezi:D De aceea nici eu nu reusesc sa spun foarte multe si las pozele sa "spuna" mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, ce minunatii am gasit in acest blog.....pasari, flori rare, peisaje de vis ! cum de nu am intrat niciodata aici ?
    ( eu as uni toate blogurile tale intr-unul singur, absolut ca vei avea unul SUPERBISSIM ).
    Si, vezi ce poze minunate se pot face cu un aparat simplu ? ;) ce viata frumoasa duci tu acolo...

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! Cred ca sunt un pic obsedata de organizarea pe categorii si de aceea nu am unit blogurile :D .
    Este deosebit sa traiesti aici. De aceea nu ne putem obisnui cu gandul ca in trei ani vrand, nevrand va trebui sa plecam la Iasi. Cel putin sotului meu ii este foarte greu sa se gandeasca ca vom pleca de aici, desi 30 de ani a trait la acolo si nu la tara in Delta. El este iremediabil indragostit de viata in Delta Dunarii si traiul la sat.
    Te mai astept pe aici!

    RăspundețiȘtergere