19 aprilie 2010

Va era dor?

Ieri,fiind duminica si frumos afara am plecat la plimbare . A fost extraordinar . Natura se trezeste si totul devine frumos si dinamic . Intri pe canale si te izbeste mirosul crud al ierbii , mirosul de salcie in floare un miros un pic acrisor ... aproape ca ai senzatia ca ii simti si gustul . In Delta cand te duci nu poti  sta doar sa privesti si atat ... o gusti , o traiesti , inveti s-o pretuiesti si s-o iubesti .
Eu m-am nascut la Sf.Gheorghe si desi am trait in Delta toata viata de fiecare data cand merg cu barca descopar cate ceva de care sa ma bucur . Nu m-am plictisit si savurez fiecare plimbare la maxim desi trec prin aceleasi locuri . De fiecare data sunt totusi altfel desi aceleasi . Sotul meu s-a indragostit iremediabil de Delta .Asa e ea...ca o femeie frumoasa : te indragostesti de ea , o iubesti si daca pleci de langa ea tanjesti tot timpul si te reintorci sau ... daca nu este pe gustul tau si ramane bifata la lucrurile ce trebuiau facute.





La colonia de cormorani.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu