9 iunie 2009

Am hoinarit

Iar am hoinarit pe canale , printre salcii , pasari si miros de balta . Din pacate nu pot reda tot ce vad,aud si miros caci pozele nu sunt indeajuns ca sa puteti simti cu adevarat delta .
Intri pe canal si simti mirosul de apa si iarba proaspata ... auzi pescarusul care parca chiuie de fericire , fosnitul un pic ascutit al zborului de lebada , din cand in cand tipatul ascutit al fazanului , o plescaitura a unui peste care isi ataca prada si cate si mai cate .
In perioada aceasta vezi peste tot pasari cu pu . Aud zgomotul barcii si vezi cum tasnesc puisorii in papura si din urma lor mama protectoare gata , gata sa se sacrifice in caz ca este intr-adevar un pericol . Trecem de ei si ii vad cum ies fara nici o grija si isi continua fericiti masa .
Lebede:

Pelicani


Pescarusii:

Am intrat pe teritoriul nuferilor albi ... gingasi , atat de albi ... superbi :




De-ati banui macar cate lucruri frumoase mai ascunde Delta Dunarii . Nu imi ramane decat sa povestesc,sa arat atat cat pot si sa ma rog ca noi oamenii sa avem inca un gram de intelepciune sa o pastram macar asa cum este acum , aparent necalcata de om si frumoasa .

5 comentarii:

  1. Hoinarind pe net am dat de tine, cu minunata povestire despre Delta.
    Ma abonez la postari, sa mai vad splendoarea, prin ochii tai.

    Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit Diana!Ma bucur ca ma vizitezi si te mai astept pe aici si de ce nu cu ... comentarii.
    Ionuttudose asa este si mult mai frumos in realitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa descriere.
    Superb!
    Sotul meu este indragostit de delta:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Este foarte frumos intr-adevar si ma bucur ca feciorasul meu are posibilitatea sa traiasca aici cel putin pana incepe scoala si apoi in vacante.

    RăspundețiȘtergere